• zd1.gif
  • zd2.gif
  • zd3.gif
  • zd4.gif
  • zd5.gif
  • zd6.gif
  • zd7.gif
  • zd8.gif
  • zd9.gif
SZKOŁA PODSTAWOWA w GÓRNIE im. Janusza Korczaka
ul. Szkolna 1, 26-008 Górno, tel. 41 302 30 02, NIP 657-23-21-010
Laboratoria przyszłości 07.10.2023, 20:00
 
W ramach realizacji projektu Laboratoria przyszłości uczniowie klasy 8 uczestniczyli w na lekcji
wychowawczej w zajęciach z wykorzystaniem klocków STEM. Pracując w grupach stworzyli różne
ciekawe formy (budowle, mosty itp.) Działanie te miały na celu kształcenie wyobraźni przestrzennej
oraz doskonalenie umiejętności pracy w grupie.
 
 
 
/Iwona Kot/
Czas na śniadanie 25.12.2022, 12:25

Na jednej z grudniowych lekcji uczniowie klasy II a przygotowali ciepłe i pożywne śniadanie. Z przyniesionych produktów zrobili smakowite, kolorowe kanapki, które zostały zamienione w zapiekanki w piekarniku zakupionym w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Samodzielnie przygotowane śniadanie bardzo smakowało dzieciom i zostało zjedzone do ostatniego okruszka :)

(Małgorzata Breśka)

Przekąski 27.11.2022, 13:08

Tosty to przekąska, która daje wiele możliwości - zarówno pod względem doboru składników, jak i metody przygotowania. Takie właśnie kanapki przygotowali uczniowie klasy III według własnych upodobań. Dzieci z grupy zerowej 0A obchodziły Dzień zdrowego śniadania. Maluchy przygotowały tosty i koktajl owocowo - warzywny. W zajęciach wykorzystano piekarnik i blender kielichowy zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

(Małgorzata Breśka)

Uczniowie klas 8 poznawali tajniki elektroniki budując proste, jak i bardziej zaawansowane obwody elektryczne wykorzystując zestawy - Sekrety Elektroniki - zakupione w ramach Laboratoriów Przyszłości. Uczniowie mogli w większym stopniu pogłębiać swoją wiedzę i doskonalić umiejętności, budując własne, zaprojektowane przez siebie układy.

Zajmujące i stymulujące wyobraźnię eksperymenty zapewniły na kilku lekcjach wspaniałą zabawę a jednocześnie pozwoliły na poznanie zasad działania układów elektronicznych.

(Wioletta Rubak)